Gomorrn

Publicerad 2013-04-03 11:52:48 i Allmänt,

Jag vaknade typ halv 10 idag och har fortfarande lock för örat! Aja...men det har blivit bättre så hoppas det försvinner snart. Idag vet jag inte vad jag ska göra, jag tror jag å Sandra skulla vara så det blir nog skoj!
Tänkte börja med att göra typ reviews här på bloggen, eller  vad vill ni ha?
För tycker själv det är rätt bra att få veta om en produkt är bra/dålig (även om det är lite från person till person) så håll utkik!
Ska snart till pappa och äta lunch men ligger fortfarande i sängen med datorn och pyjamas haha aja jag ska nog dra mig upp..
Är inte duvor lite läskiga? Kolla in ögonen liksom hahaha (Bild tagen av mig från London)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela