Helgen

Publicerad 2013-04-08 20:34:06 i Allmänt,

Heej! Tänkte berätta lite om helgen och vad jag gjorde för hann inte och orkade inte hahahaha.
På lördagen var jag med Hilma och Saga och typ gick ut och sen gick vi och köpte glass och typ pratade ahgahgahgha. Sen igår (söndag) så gick jag och Lisa och gymmade (har inte gymmat sedan innan london så hade lite "ångest" typ haha) och gick runt i farsta centrum och kollade på kläder och sånt.
Sen åkte vi hem till mig och drack te och åt sockerkaka och sen började allt spåra ur och lisa doppade händerna i sitt te och sen stekte vi potatisbullar GHAHGAHG fr mycket information men i DONt care.
 
Idag har jag vart i skolan, första dagen efter lovet (!!...) och jag har vart jättetrött hela dagen och så åkte jag till cellon och gäspade non stop ahah men nu ligger jag i sängen och chillar å har ätit så sseee yaaa
 
(Bild från London med mig å min brorsa vid London eye (jag suddade ut han för vet ej om han vill va med på bild aGHAHAHAH)
Åååh vad jag saknar starbuccckkksss, eller saknar london över huvudtaget så sjukt mycket hahah. Hoppas vi åker dit snart igen..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela