Söndag kväll

Publicerad 2013-04-14 21:24:20 i Allmänt,

Heeej! Imorse åkte jag och gymmade med Hilma kl 11 på förmiddagen. Sen var vi klara vid kanske 13 (hahah inkl. att vi bytte om). Sen gick vi runt lite och sen skulle Hilma till ett släktkalas tror jag, så jag åkte hem till Saga och stannade vid ica å köpte någon mellis för hade inte ätit lunch.
Meen jaa hos Saga gjorde vi en ny video vilket jag inte vet om den kommer upp ikväll men Saga håller på att redigera så snäll som hon är hahahah nä skoja meeen jaa. 
Jag har duschat och prövade min nya hårolja. Man blir jättemjuk om håret (eller så kanske de oxå var för jag hade hårinpackning), nä men tror det var oljan för brukar aldrig vara såhär mjuk i topparna!
Men snart ska jag sova och ha skola imorgooonnn. Det blev ingen cello imorgon så vi får se vad jag hittar påå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela