"The Rocket Volume Express Mascara", Maybelline - Review

Publicerad 2013-04-15 19:06:09 i Allmänt,

Heejsaan! Jag tänkte göra en liten kort review på "The Rocket" mascaran (det är rätt många som har den men jag tänkte skriva min åsikti typ - & + form) Olika mascaror är ju trots allt olika bra för olika personer (ahahha mycket olika..)
Vi börjar med det positiva:
 
+ Man får ganska mycket volym
+ Den separerar ögonfransarna jättebra
+ Stor och skön borste som är lätt att applicera med
 
Och nu det negativa:
 
- Jag blir alltid svart under ögonen efter någon timme i skolan...
- Den är jättesvår att få bort, även med makeup remover!
- Det är inte lika mycket volym som jag skulle vilja ha.
____________________________________________________
 

Sådär! Det var en ganska enkel och kort review av Rocket mascaran. Så om ni har bestämt att köpa den så kan ni ju gå efter det här men det här är somsagt min åsikt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela