Heeeeej

Publicerad 2013-05-01 14:45:14 i Allmänt,

Sorry att jag inte har skrivit på 5 dagar eller vad det är.. Men igår gick jag till nytorpsgärdet till majbrasan med sandra och sagaa! Vi gick runt och köpte remmar och sånt och sen så kom det en och frågade mig och saga o vi vloggade för hon kände igen oss! Är inte det hur coolt som helst, hahah alla fangirlade sönder när hon hade gått där ifrån. Sen gick vi iallafall hem till min pappa och satt vid tv:n och åt chips och sånt och Saga stannade tills typ 23:15 hahaha. Men idag är jag ledig, vet inte om alla är det men tror det. Ska snart träffa Leon, Julia, Lisa och kanske någon mer och äta glass hahah.
Sen imorgon  så äre skola igen och om Hilma orkar och vill så ska vi till Gena kanske, för hon är ju i istanbul nu och åker hem i natt tror jag! Åååh vill också.
Ajjaaa det är faktiskt väldigt fint väder här hemma i Sverige också!
Men vi hörs senaareee
PS. OM EXAKT EN VECKA SÅ ÄR 1D KONSERTEN IIIIIIHHH + jag har skaffat vine, följ mig där: marthaidk
Oseriös bild från Londoon hahaha

Kommentarer

Postat av: Sarah Moberg

Publicerad 2013-05-01 14:59:16

hej :) precis dragit igång en ny Veckans Blogg. om du vinner blir du länkad på startsidan i en hel vecka. vinnaren annonseras på söndag natt, var med vettja ;) annars är jag öppen mot bloglovin-byten :)

kram S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela